Kaksplus.fi

torstai 14. toukokuuta 2015

Flunssan kourissa

Mun piti jo eilen tulla tekemään postausta hieman siitä mitä tarvikkeita olemme jo hankkineet ja mitä on vielä ostoslistalla. Kuitenkin muhun iski ihan jäätävä flunssa ja oon ollut täysin kuutamolla eikä oikein voimia tahdo löytyä mihinkään.

Eilen aamulla mulla oli aika suuhygienistille. Yhtäkkiä kesken toimenpiteen mulle tuli todella huono olo ja tuntui, että loppuu happi. Kysyin voisimmeko pitää pienen tauon, että saan nostettua päätä ylös. Iski ihan kauhea tuskan hiki ja olin varma, että kohta lähtee taju. Hoitaja sitten nosti mun jalat ylös mun maatessa siinä vaakatasossa. Sovittiin, että varataan uusi aika ja jätettiin siltä erää toimenpide kesken. Ilmeisesti tuollainen asento ei sovi enää tämmöisen vatsan kanssa. Niin ainakin hoitaja sanoi, että vauva saattaa painaa huonoon kohtaan, jonka vuoksi aiheutui huippausta. Plus sitten varmaan ne heikot hemoglobiiniarvot ei ainakaan auta asiaan.

Flunssakin on eiliseltä vain pahentunut. Koko ajan saa olla niistämässä. Tuntuu kuin olisi kuumettakin, vaikka ei ole. Mulle ei vain nouse kuume helposti. Oikeastaan tänään on ollut hieman alilämpöä. Aamulla suihkun jälkeen iski taas pieni huippauskohtaus. Menin sohvalle maate, nostin jalat ylös selkänojalle ja huilasin siinä hetken. Toivottavasti tämä kaikki on vain osa tätä flunssaa ja loppuukin sen myötä.

Ei meitä kyllä helpolla nyt päästetä. Toinen on selkäpotilaana ja toinen loppumetreillä raskaana flunssahöyryissä ja silti pitäisi jaksaa vielä koiraa lenkittää ym. Nyt helpotusta tähän arkeen kiitos.
Huomenna saadaan onneksi tietää Miikan tilanteesta taas lisää kun hänellä uusi röntgen ja lääkäri. Peukut pystyssä, ettei ainakaan enää huonompia uutisia tulisi.

Lyhyen päivityksen merkeissä tällä kertaa, palataan taas kun minäkin enemmän elävien kirjoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti