Kaksplus.fi

tiistai 5. huhtikuuta 2016

Hei, olen Janina !

Uuden blogiverkoston kautta tänne on löytynyt lisää lukijoita ja uusia tuttavuuksia. Sen vuoksi ajattelin, että olisi hyvä tehdä pieni esittely siitä, kuka täällä näppäimillä oikein naputtelee.

Olen Janina, 23 vuotias Porvoolainen. Tulen suuresta perheestä - meitä on kuusi lasta. Helmikuusta 2011 matkaa on kanssani kulkenut Miika, joka silloin tällöin esiintyy myös täällä blogissa. 2012 muutimme yhteen ja 2013 meidän poppooseen liittyi koira Rocky. Rakas aarteemme, tytär Veera syntyi heinäkuussa 2015.
Olen työskennellyt kampaajana sekä assistenttina. Tällä hetkellä kesken on merkonomin opinnot, jotka suoritan loppuun hoitovapaan ohella.
Pidän bloggaamisesta, musiikista, leffoista, auringosta, suklaasta, värittämisestä, kahvista, sisustamisesta, lastenvaatteista..
En osaa mennä ajoissa nukkumaan ja kadun sitä joka aamu. Olen koukussa Pinterestiin.

Olen todella perhekeskeinen ihminen ja tykkään viettää aikaa pelaillen, kahvitellen ja vaan höpötellen perheen kanssa. Leffailua, herkuttelua, yhdessä oloa. Kiireettömyyttä.
Minulla on ihania ystäviä ja arvostan heitä suuresti. Ystäviä vuosien (ja -kymmenien) takaa, jotka ovat pysyneet rinnallani aina.

Vaikka pidän kiireettömyydestä, en osaa olla aloillani. Olen jatkuvasti tekemässä ja touhottamassa jotain. Keksin aina jotain siivoamista, laittamista, järjestelyä...
Siitä päästääkin hyvin mun "pienimuotoiseen" pakkomielteeseen. Olen todella pikkutarkka ja järjestelmällinen. Asiat pitää olla just eikä melkein. Kun jotain tehdään niin se tehdään kunnolla. En kestä sotkuisia kaappeja, keskeneräisiä töitä tai huonolla käsialalla kirjoitettua kalenteria (ostin kokonaan uuden kalenterin, koska en ollut vanhan kalenterin käsialaan tyytyväinen..jepjep). Kirjaan kaiken ylös ja vähän ylimääräistäkin.
Tykkään aforismeista ja pohdiskella syvällisiä. Uskon, että kaikelle on tarkoitus ja asiat tapahtuu aina tietyistä syistä. Osaan heittää asiat huumoriksi ja ajatella positiivisen kautta, mutta myös vakava puoli löytyy. Haluan olla tukena sekä kuunnella ja auttaa parhaani mukaan. Ja tehdä sen kiireettömästi.

Olen hieman ujo, aluksi. Olen kyllä sosiaalinen ja ehkä liiankin puhelias kun sille tuulelle satun, mutta uusissa tilanteissa olen enemmän sivustaseuraaja.
Työelämässä vastaavasti kun olen ollut asiakaspalvelutöissä, on esillä työ-Janina, joka hoitaa työt ammattimaisesti, uusienkin ihmisten kanssa. Työ-Janina ei ole ujo, mutta "siviili"-Janina on. En tykkää olla huomion keskipisteenä tai nostaa itseäni jalustalle.

Olen huonolla huumorilla höystetty, omasta mielestäni ihan mukava tyyppi, joka tykkää tutustua uusiin ihmisiin. Tyyppi, joka nauttii arjesta ja elämästä. Tyyppi, joka lukee horoskooppeja ja on vähän hömppä. Tyyppi, joka haaveilee paljon ja toteuttaa haaveitaan yksi kerrallaan. Tyyppi, jonka suurin haave on jo käynyt toteen ja tehnyt minusta äidin.

Ketä siellä ruudun toisella puolella on ? :)

4 kommenttia:

  1. hei hauska tutustua! t: aloitan siivoamisen tyhjentämällä kaapit ja järjestämällä ne uudelleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Petra ! Haha, oikeesti ? Mä teen ihan samaa !! Ja sitte se siivousinto lopahtaakin ja kotona näyttää edelleen ihan samalta :D

      Poista