Kaksplus.fi

tiistai 5. heinäkuuta 2016

Kaikki asiat järjestyvät

Paljon olen miettinyt tätä hetkeä ja tulevaa syksyä. Useaan otteeseen olen asiasta kirjoittanutkin. Tahdon olla Veeran kanssa kotona, mutta silti tahdon tehdä töitä. Ikävä tosiasia on, että nämä kaksi asiaa ovat aika vaikea yhdistää. Olen miettinyt pääni puhki, harmitellut, jos joudunkin luopumaan haaveestani jatkaa kotona oloa Veeran kanssa. Luotan mottooni "kaikki asiat järjestyvät ja kaikella on tarkoituksensa". Vaikka stressaan välillä, olen silti aina ollut luottavaisin mielin, kyllä kaikki järjestyy.

En pidä negatiivisesta ajattelusta. Se kuluttaa energiaa. Jos asenne on kovin huono, ei mistään tule mitään. Eikä into riitä miettimään edes niitä pieniä positiivisia välähdyksiä elämässä. Se on ajantuhlausta. Tässä astuu kuvioihin ahkeruus ja oma-aloitteisuus. Vastaukset ja ratkaisut eivät kävele luoksesi. Asioiden eteen on tehtävä töitä, otettava selvää, sekä rohkeasti kokeiltava kepillä jäätä.
Kun tarpeeksi yrittää niin kova työ palkitaan. Kun ottaa asioista selvää, kysyy, tarjoutuu, asiat ratkeavat. Niin kävi meille. Tällä hetkellä olen äärimmäisen onnellinen ja kiitollinen.
Sain töitä, työprojektin. Työn, jossa yhdistyy kaikki, mitä työltä olen halunnut. Siinä yhdistyvät kaikki mielenkiinnonkohteeni. Pystyn tekemään työtä kotoota käsin. Olen tästä niin innoissani, että halkean.

Haluan sanoa muille, että olkaa rohkeita. Kertokaa itsestänne, tarjotkaa apuanne ja olkaa joustavia. Tehkää töitä asioiden eteen ja olkaa oma-aloitteisia. Asioilla toden totta on tapana järjestyä, uskokaa siihen. Ällö-positiivinen kuittaa ja toivottaa kaikille hyvää viikonjatkoa!

4 kommenttia:

  1. Ei yhtään ällöpositiivista vaan aivan huippua! Isosti onnea työpaikasta :) !

    VastaaPoista
  2. Työnhaku ei lle mitenkään helppoa... Paljon onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kyllä ei olekaan. Silti ajattelen, että jotenkin asiat aina ratkeavat :) Kiitos Hanna !

      Poista